Trött brud!

2010-10-28 @ 18:50:56

Jag kom hem vid halv sju här, från Högskolan!!!

Upp tidigt imorse och begav mig till högskolan, träffade gruppen vid tio-tiden och vi satte igång med fördjupningsrapporten.. Vi hade missförstått med tiden, den skulle in imorse men ja, vi skickade in den nu på eftermiddagen här. Det var flera som var sena så det gjorde väl inte så mycket. Men vi har i alla fall suttit och pluggat hela jäkla dagen.. så jobbigt ju. Men vi blev klar strax innan halv sex och då begav vi oss hemåt..

Nu sitter jag här och är jättetrött. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Eller jo, jag måste äta.. har bara druckit en drickyoghurt idag. Så jag är hungrig va!! Sedan ska jag bara slappa för min kropp och huvud orkar inte nåt mer..
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback