Trötter..

2010-10-19 @ 21:21:24
Det blev dubbelträning tidigare här. Step/styrka vid fem och det var askul! Jobbigt men åh så roligt. Vi körde med brädorna mot varann denna gång, så sjuuukt kul ju! Jag älskar när vi gör det.. :D Tror det skulle bli ett nytt program nästa vecka, åååh! Efter det så stannade jag faktiskt kvar på styrkepasset, jag kände att jag skulle orka det och det blir ingen mer träning i veckan så det kunna jag vara med på då. :) hihi. Oj, så jobbigt det var.. men jag kom snabbt in i det.. Jag körde ju dubbelpass hela våren ju, så jag kan ju passet egentligen. :) Det var härligt i alla fall att köra båda.. Pratade massa med Päivi efteråt också, trevligt!

När jag kom hem så kollade jag på I form med Anna Anka, haha, jag vill också va.. xD Nyligen ätit massa bullar och nu kollar jag på Navy CIS, det är braa :) Sedan får vi se vad som händer...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback