Lång dag, eller..

2010-10-01 @ 14:40:56
Åh, vilken lång dag... kan den inte bara ta slut någon gång?! haha. Var uppe redan runt halv nio-tiden idag, för nån tv-snubbe skulle komma hit innan tio och kolla vad de var för fel på min och systers tv, som inte har fungerat på nån vecka nu.. Det är i alla fall löst, han kom hit en gång till efter ett här.. Jag var iväg och tränade vid 11.45, styrkepass på badet. Chefen, Malin, körde passet.. Det var lite annorlunda från hur Päivi kör sina styrkepass, haha. Pratade i alla fall med Malin efteråt och bestämde lite för morgondagen när det är dags för konvent. :D Hon ska hämta mig strax innan sju-tiden, snark! Cyklade raka vägen till banken sen och satte in pengar, najs. Och jag har nyligen betalat mina mobilräkningar här. :) Skönt..

Ska skriva en packlista inför morgondagen nu, även en matlista, som jag och mamma ska iväg och handla sen. :) Och sedan lär jag ta tag i plugget.. Sista teorireflektionen ska in idag och jag har inte börjat än, haha.. Får se hur det går med den, för jag har inte tid att vara uppe sent idag..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback