Pluggveckan...?!

2010-10-03 @ 22:37:28
Kikade Bingolotto lite grann, Jessica Andersson är fiin! Och sedan även Ensam mamma söker, gud så bra det är! Sedan hamnade jag här igen och det händer inte så mycket. Slökollar lite på På smällen och lyssnar på musik.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, tråkigt har jag i alla fall...

Kör en veckplanering igen...
Måndag: Externredovisning 9.15-12. Ledarskap 14-15. Plugga!
Tisdag: Afrolatinmix 11.45. Step/styrka 17.
Onsdag: Hemtenta-startdag! Gympa 17.10. Latinzumba 18.30. Grey´s Anatomy på tv!
Torsdag: Nathalie fyller år! Plugga!
Fredag: Externredovisning 9.15-12? Plugga! Doobidoo på tv!
Lördag: Plugga! Hemtenta-inlämning!
Söndag: Ensam mamma söker på tv!

Det blir nog en bra men jobbig vecka. Massa plugg, mest pga att vi får hemtentan.. Sedan lär jag ringa ett företag och boka tid om intervju också, varför ska vi göra den här projekt-grejen i skolan för, gah! Lite träning blir det också, det ska bli skönt faktiskt. :) Fast just nu har jag världens träningsvärk, ont i hela kroppen. xD haha. Lite tv hinner jag med också.. Grey´s börjar på onsdag, Shirley är med i Doobidoo och självklart Ensam mamma söker på söndag. :) Naaaajs!

Nej, nu ska jag släcka ner här..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback