Vad ska jag göra nu då?!

2010-10-15 @ 16:29:44

Imorse var man tidigt uppe, duschade och åt frukost.. Vid halv nio ungefär så tog jag och syster bilen till Gävle för hon skulle till tandläkarn vid nio-tiden.. Efter det så svängde vi in till Valbo köpis på hemvägen för att kika lite grann, jag hittade inte de jag letade efter.. Jobbigt, får kolla i sthlm eller beställa hem det. Träffade på Sanela där också, trevligt! :) Hemma strax efter tolv och då fixade vi lite mat, makaroner och köttbullar. Mums! Sedan trallade jag ner på stan och mötte upp A-K och vi trallade runt där massa, så kul att ses igen! ♥ Vid tre-tiden så hämtade Anna (vän från cvl) mig på stan och vi åkte iväg till CVL för att hälsa på lite.. Så kul att träffa lärarna där igen men stället har blivit annorlunda typ.. Vi pratade massa med Jenny, åh kul! Och pratade även med Annette, åh mysiga hon! Efter en timme där så fick jag skjuts hem, tack!

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Hm, känns som att dagen är jättelång när jag redan har hunnit med en del, haha. Men nåt kanske jag hittar på... :)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback