Badet är mitt andra hem...

2010-09-21 @ 21:20:22
Vad har hänt idag?
Jag har nog nästan tillbringat hela min dag på badet. Jag trivs där i alla fall. Vid ett så var det dags för dansrep med Sanela och Oscar. Mycket roligt! Dansade igenom salsan och reaggeton massa gånger, la på lite i introt och även i slutet. Najs! Det blir bra det här! Jag och S körde även igenom dansaerobicsen, så kuuul! Efter en timme var vi klara ungefär, då satt jag och S kvar och pratade massa innan vi gick och köpte något att tugga på.. Jag var kvar på badet till strax innan fyra-tiden för då skulle S köra pass, så jag cyklade hemåt då. Kastade i mig lite mat, bytte om och cyklade till badet igen.. Vid fem-tiden så var det dags för step/styrka.. Åh, underbart! Pratade med Päivi lite innan jag drog hem också...

Här hemma har det blivit lite mat, pratat i telefon med Micke och bara glott på datorn. Jag tror att jag ska packa väskan för morgondagen nu, det blir en lång dag ju.. Först skolan på eftermiddagen och sedan till badet efter det för att köra två pass och lite dansrep efter det.. Åh, lövely! Hörs imorgonkväll igen!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback