Bästa vänner..

2010-09-05 @ 20:58:17
Sedan jag kom hem så har jag messat massa med fina A-K. Hon ska jobba här i närheten imorgon och på tisdag, och kommer hit och sover imorgon. Åh, det ska bli så kul att träffas ju! ♥ Även om det bara blir för några timmar, men så mysigt! :D Bara för en stund sedan här så pratade jag i telefon med fina Jennie.. Så underbart ju! Mysigt, som sagt, det lär vi göra flera gånger vännen! ♥ Och nu sitter jag och pratar med ännu en fin vän på msn, Annika! ♥ Åh, vadå mysigt liksom! Jag saknar mina vänner va! ♥


C&J, sommaren 2009 <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh hjärtat <3 Jag saknar dig! Jättemycket! <3<3<3

Och ja, klart vi ska prata med i telefon! puss !

2010-09-05 @ 21:11:09
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback