CVL en sväng!

2010-09-13 @ 14:45:35
Att jag alltid ska hamna här liksom, haha.. Jag var iväg en sväng runt lunch-tid, först förbi folkets hus för att köpa ett busskort, så nu kan jag åka till Gävle hur mycket jag vill.. Sedan tog jag mig till CVL vid tolv-tiden, det kändes väldigt konstigt må jag säga.. Annette kom ut också, haha, så det blev att prata massa med henne innan Junia kom.. Hon trodde först att jag var där för att plugga där, haha, men jag sa att jag bara var där för att hälsa på. :) hihi. Så vi pratade lite om vad jag gjorde nu, vad jag har tänkt mig i framtiden, hahaha. Junia kom och strax därefter så gick det nåt larm på skolan så alla kom ut. Då hejade vi på Yann också, trevligt! Sedan kom Hannah ut, så vi pratade med henne och tog oss ner i matsalen, som vanligt liksom. Men det kändes annorlunda må jag säga, lite fel liksom.. Pratade ännu mer med Annette också, lite om dans och mer om högskolan. :) Trevligt! Sedan satt jag, J och H nere i matsalen hela lunchen och pratade. Träffade lite andra lärare också, mys! Men vid ett-tiden så började jag och H att ta oss hemåt, och jag var hemma här vid halv två-tiden.. Kul att träffa folket, men jag känner att min tid på CVL faktiskt är över.. Det känns skönt. :)

Nu ska jag nog ner och ta lite fika och vänta på att klockan ska gå...
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Junia

Hej Carro!

Ja du, det känns faktiskt som att man är klar på CVL och ja, det känns skönt! :) Jag satt kvar ett tag till och kikade på vad Högskolan hade att erbjuda, men jag skall ju inte börja förrän till hösten så det är fel katalog än så länge. Men det öppnade i allafall idéerna! :) Det var kul att träffas! Kram och vi ses förhoppningsvis igen!

2010-09-16 @ 09:10:35
URL: http://junia.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback