Dagarna rullar på..

2010-09-02 @ 14:21:12
Ännu en skoldag är förbi.. Hade Ledarskap idag igen, vi fick skriva massa, men det är bra inför våran första uppgift som ska in nästa vecka. :) Slutade vid halv tolv ungefär, då hängde jag med Cilla utanför.. Messade med Marie som kom dit efter sin lektion, så kuul att ses igen! :D Strax därefter så kom Anna också, trevligt! Vi stod där och pratade massa, så skönt att ha några av vännerna från CVL på högskolan ju. :) Hejdå till Marie och jag följde med de andra två till matsalen där på högskolan. Satt där och pratade med dem en halvtimme ungefär, sedan skulle Cilla på lektion vid ett och jag fick skjuts hem av Anna, tack! Var hemma vid halv två ungefär och har inte hunnit gjort så mycket...

Juste, jag bloggade ju inget igår.. Var ju i Gävle hela dagen, men de kommer i ett annat inlägg.. Men jag hade i alla fall första lektionen i externredovisningskursen. Ojoj, så kul det var! Det var pang på direkt.. Vi gick igenom lite om bokföring, budgets, olika begrepp och olika beräkningar.. Väldigt intressant och roligt! Så det blir nog toppen! Efter skolan blev det stan, men det kommer som sagt i eget inlägg.. :)

Nu ska jag kika igenom lite bloggar och sedan ge mig på pappren inför gruppdiskussionen imorgon. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback