Dagarna springer förbi..

2010-09-08 @ 20:48:41
Nu har jag slagit mig ner ordentligt framför datorn för första gången idag. Vet ni hur skönt det känns alltså, åh! :D Mera sånna här dagar tack! Lite fullt upp liksom.. Till högskolan idag, externredovisning vid 13.15 till 16 igen.. Segt, verkligen, men nån gång ska man väl få in alla jäkla konton och allt sånt som behövs i bokföringen. xD haha. Buss hem och blev hemma en timme ungefär, sedan cyklade jag iväg till badet. Vid 18.30 var det dags för latinzumba. Haha, det var riktigt roligt alltså! Körde lite cha-cha-cha, reaggeton och salsa-steg.. Mycket skoj! Och svettigt blev det, men jag ska lätt fortsätta på detta. :D Träffade Persson och Sanela där också, mys! Kom hem vid åtta här typ och har bara hunnit ätit lite innan jag hamnde här.

Nu ska jag kika igenom vad jag missat under dagen och sedan försöka mig på plugget tror jag, om jag fattar något. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback