Dagen har övergått till natt.

2010-09-04 @ 00:38:40
Jag tror faktiskt att jag ska ta mig till sängs nu. Kollade som sagt på Doobidoo tidigare ikväll, haha. Det var bra, Sara och Linda är ashärliga alltså! Åh, jag tycker om dem! ♥ Efter det så kollade jag på Bodyguard, den är så bra ju! Och jag har även pratat med fina vänner på msn. Jag saknar er!

Nu ska jag hopp i sängs, det är en dag imorgon också, eller senare idag. In till stan för att träffa Annamia, myyys! Och sen eftermiddag/kväll så ska jag in till Gävle på dansrep, najs! Så vi hörs imorgon nån gång!

Godnatt!


mörkt.. xD

Kommentarer
Postat av: Mika

miss u 2 <3

2010-09-04 @ 11:07:54
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback