Dagen som varit..

2010-09-10 @ 20:12:16
Jag är här och det har jag varit hela dagen... Fast jag gjorde en snabb tripp upp på stan, till banken för att sätta in lite pengar. Var förbi Lindex och lämnade tillbaka en sjal också, och träffade Sanela på stan :) Betalade mina räkningar direkt när jag kom hem, najs! Sedan så har jag bloggat ut massa inlägg, nu äntligen är jag ikapp. :D haha, skönt! Och jag har även lagt in bilder på facebook från gänget-veckan i Sthlm, det har fan tagit över fem timmar att lägga in alla.. xD haha. Men äntligen klart! :D Jag åt för en stund sedan också och nu kollar jag på Snyltgästen på 3an, den är ju så bra ju! :D Den slutar vid nio så vet inte vad som händer sen, men nåt ska jag väl hitta på. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback