Det är lördag!

2010-09-11 @ 13:25:40

Nu har jag hamnat här igen, inte så bra.. Men jag har redan gjort massa idag ju! Klockan ringde vid åtta redan, strax efter halv tio så hämtade jag upp syster på stan och åkte in till Gävle med henne. Hon skulle till tandläkarn, det gick fort och sedan hemåt igen. Ica maxi först och sedan släppte jag av henne på jobbet. :) Hem en snabbis för att sedan ta sig till stan för att träffa A-K en stund. :) Kikade runt lite på stan och hamnade sen på American take away för lite lunch. Mycket trevligt, satt där och pratade massa.. Kom hem nyss här, fick skjuts hem av A-K innan hon skulle iväg och jobba. Så roligt att ses igen, att umgås lite. :)

Nu sitter jag här och undrar vad tusan jag ska göra för nåt, hm..
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback