Det börjar bra..

2010-09-09 @ 12:34:11

Det är bara runt lunch-tid och jag har faktiskt varit vaken i ungefär tre timmar. Kanske inte hänt så mycket här men... Jag har påbörjat min uppgift, det är inte lätt alls, men det går sakta men säkert framåt. :) Jag har även pratat med A-K såhär på förmiddagen, hon kommer hit imorgon igen efter jobbet. :D Så roligt ju! Det blir lite längre tid tillsammans denna gång, och på lördageftermiddag åker hon till jobbet igen.. Men så kul att få tid tillsammans ändå. ♥ Tar varje tillfälle som ges ju! Och ja, nåt mer har jag inte hunnit.. Jag ska ner och äta lite frukost strax och sedan ska jag följa med mamma till Rosengården för att hälsa på gammelmormor som ligger där. :) Sedan väntar plugget och lite annat..

Pusshej!


<3


Kommentarer
Postat av: Mika

åhh, avundsjuuuuuk! Jag önskar att jag kunde varam ed <3

2010-09-09 @ 17:01:57
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback