Det går bara man vill!

2010-09-28 @ 22:42:16
Jag är inte klar med bokföringen än, det tar tid alltså.. Men jag har kommit igenom två hela månader plus lite småplock från de andra månaderna. Vissa grejer är jag osäker på och då kan jag inte skriva in det i programmet på datorn för då blir ju inte momsen rätt och då blir inte heller resultat- och balansrapporten rätt... Hm, det löser vi imorgon. :) Kul är det i alla fall, fast det är svårt vissa gånger.. Nu hade jag tänkt släcla ner här och sova i alla fall, jag orkar inte räkna mer och absolut inte kolla massa kontonummer... Men de börjar fastna ju, wow! ;)

Morgondagen planer;
8.00 - Tandläkarn.
9.00 - Ledarskaps-föreläsning.
12.00 - Plugga bokföring med Sanna och Lina.
18.30 - Latinzumba på badet.

Yes, så ser min dag ut... Jag hoppar över gympan imorgon vid fem, för jag måste fokusera på uppgiften först, för den ska in imorgon.. :) Och sedan måste jag ringa pappa nån gång under dagen med, men det löser vi. :) Det blir en fullspäckad dag så får se när jag har tid att kika in här.. Nu väntar sängen!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback