Det går bra nu.

2010-09-18 @ 15:20:08
Här sitter jag och kikar lite bilder, najs. :) Var uppe tidigt idag, eller tidigt o tidigt, klockan ringde vid åtta men kom inte upp förrän vid nio. Vid tio så träffade jag upp Sanela vid badet och strax därefter så kom även Semra. Vi fixade ihop en dansaerobics-koreografi som vi också ska visa upp nästa helg. Så kul! Så först modevisning två vänder och visar kläderna, sista vändan så ska vi dansa istället. Åh! Jag längtar verkligen. Salsa, reaggeton och slutligen dansaerobic. iiihi! Mest nervös är jag inför modevisningen, herregud alltså. xD haha. Men det gick bra för oss att repa och strax efter ett-tiden så var vi klara.. Tog sällis hem till Sanela och sedan cyklade jag hemåt. Nästan direkt så åkte jag och mamma till mormor för lite fika, mums! Och kom hem här för en liten stund sedan.. :) Fullt upp liksom! Ska kika vidare på bilderna nu... 

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback