Det rullar på..

2010-09-28 @ 19:11:36
Ska bara blogga lite snabbt här för jag har egentligen inte tid alls. Kom iväg till högskolan på förmiddagen och träffade Sanna och Lina där och gick igenom praktikfallet lite. Det gick la bra, kom halvvägs. :) Vid ett så var det föreläsning, en liten introduktion om FRAMFÖR-projektet.. Vi ska ut och intervjua företag, boooring! Men det blir nog bra det med. En timme senare ungefär så slutade vi och då passade jag och Sanna på att skaffa oss ett passer/lånekort på bibblan också. Najs! Sedan bussen hemåt och det blev lite mat.. :)

Vid fem-tiden så var det dags för step/styrka på badet. Helt underbart! Men gud vad jag är trött i kroppen efter allt rep och träning från förra veckan.. Ojoj.. När ska man bli pigg igen!? haha. Men jag körde på och det är så sjukt roligt så det finns inte.. :D Svettigt och asroligt! Pratade lite med Päivi efteråt, trevligt! Sedan cyklade jag hemåt...

Nu väntar jag på maten här, som snart är klar tror jag.. :) Sedan är det dags för lite bokföring, hahaha. Lite härliga kontraster eller?! Träning och bokföring.. Yeah, mitt liv just nu.. xD
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback