Fullt upp..

2010-09-24 @ 23:09:40
Dags att blogga lite då, jag börjar tycka det är lite tråkigt för jag vet inte vad jag ska skriva.. Fast jag har fullt upp, men jag känner också att jag inte har tid att skriva... Inte för fem öre alltså.. Jobbigt. :/

Träffade Sanela några timmar i eftermiddags, kikade runt på stan och provade kläder till modevisningen. Det blir bra det här. S, tack för idag! Efter det så hämtade mamma mig hemma hos S och vi åkte till Strömmingsbaren och åt lite.. :) Hem till Idol som jag kollade på tillsammans med mamma, sedan började Se upp för dårarna.. Den kollar jag på nu och försöker plugga samtidigt, men det går åt helvete alltså.. Fan vad svårt det är!

Inte tid att sitta här mer, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback