Happy!

2010-09-07 @ 19:05:27
Finally, nu är jag hemma!

Brummade iväg runt lunch-tiden till högskolan, lektion vid 13.15. Externredovisning, där vi gick igenom bokslut, RR, BR och lite sånt. Väldigt intressant men seg gubbe att lyssna på bara.. xD haha. Slutade strax innan fyra och då åkte jag hemåt och raka vägen till badet.. Anmälde mig till prova på-passet imorgon, latinzumba, det ska bli svinroligt! :D Sedan pluggade jag lite grann för jag var där så tidigt ju.. Pratade med Persson också, trevligt! Vid fem så var det dags för träning, mitt kära pass step/styrka. Som jag sagt så många gånger förr, jäklar vad det är kul alltså! :D Jag älskar det, det är verkligen min grej! Åh! Svettigt som fan blir det, men jag har lika roligt för det! Ge mig tisdag va! Stannade kvar och pratade med Päivi efteråt, mycket trevligt! :D Sedan brummade jag hemåt och här sitter jag nu.. Vet inte riktigt vad som händer, men ska kika igenom allt jag missat under dagen. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback