Hej och hejdå!

2010-09-15 @ 23:04:38

Jag satte igång datorn för första gången nu här ikväll. Herregud! Jag har verkligen haft fullt upp idag.. Högskolan från 9 till strax innan 16-tiden. Ledarskap på förmiddagen och externredovisning på eftermiddagen. Så segt alltså. Bussen hem och cyklade till badet direkt. Vid 17.10 var det dags för gympa med Sanela, grymt roligt och lite svettigt. S frågade även om jag ville vara med på uppvisningen nästa helg under Stora träffen på stan. Latinzumba ska visas upp då, vet inte om det är något mer.. Men jag sa att jag var på.. ;D Och vid 18.30 så började latinzumba med Oscar, som Sanela också hängde med på.. Riktigt roligt! Den slutade kring 19.45.. Och efter det så gick vi igenom koreografin med Oscar, haha. Salsa och reaggeton, najs! Strax innan halv tio-tiden kom vi från badet, herregud vad fort tiden gick alltså. Jag ska även gå modevisning på krysset då, hjälp!!! Tog sällskap med S en bit hem och sedan hemåt. Mamma ringde och jag var ut med musbus en vända och sedan värmde jag iordning maten. :) Och nu sitter jag här men jag ska faktiskt ta och släcka ner och sova lite..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback