Högskolan all day!

2010-09-29 @ 22:55:35
Det blev tandläkarn imorse, stressade dit.. De bytte bågar och kanske att jag får ta ur tandställningen i november, hoppas! Mamma skjutsade mig till skolan, där jag mötte upp Sanna och Lina. Föreläsning vid nio fram till tolv, nån från sydafrika(?) kom och föreläste.. Efter föreläsningen så gick jag, Sanna och Lina raka vägen till bibblan för att göra klart praktikfallet.. Bokföring och bokslut! Vi trodde att det skulle gå snabbt då S bara hade bokslutet kvar... men oj så fel vi hade.. Jäklar vad fel det kan bli alltså.. Balansrapporten var fel och då kunde vi inte fortsätta. Letade lärare utan framgång. Gud, vi var nära på att ge upp flera gånger, men vi fick massa hjälp från andra folk i kursen. Tack!!! När bibblan stängde vid sju-tiden så var vi ännu inte klar. GAH! Så vi slog oss ner vid ett bord ute i korridorn. Vi kämpade på, fick massa hjälp tillslut. Vi ville bara ge upp och åka hem, men uppgiften skulle ju in idag ju!! Vid nio-tiden nu här ikväll så blev vi klara.. Äntligen skulle vi få lämna skolan, haha. 12 timmar på högskolan idag, herregud! Sanna var snäll och skjutsade hem oss, tack! Det blev mat direkt föremot att jag knappt ätit nåt mer än frukost idag.. Väldigt gott med mat då! Och nu har jag hamnat här men jag ska bara kolla igenom allt och sedan sova.. Så sjukt trött i huvudet, alla siffror och skit som man hållt på med hela dagen.. Åh, snark! Men vi hörs imorgon! :)

Godnatt!






det var mörkt ute när vi lämnade skolan för dagen... höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback