Ingen tid...

2010-09-17 @ 17:32:25
Nu sitter jag här fast jag egentligen inte har den tiden alls, suck! Varför dras man alltid till datorn, jobbigt ju.. Idag har jag i alla fall varit på Högskolan, hade ledarskapsföreläsning mellan 13-16 typ.. Pratade massa om organisationsskolor, det var väl intressant men det var så mycket information. Herregud. Jag och C orkade knappt lyssna ju, haha.. Strax innan fyra slutade vi. Buss hemåt och sedan cyklade jag hem.. Det blev lite bullar och saft här hemma och nu är jag här... Men jag ska ta och plugga lite nu, andra teorireflektionen måste bli gjord och sista inskickningsdagen är idag. Heja mig alltså! Men det går nog... Hörs senare igen..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback