Kvällen är här..

2010-09-18 @ 21:07:02

Sedan sist så har jag hunnit med en sväng till Valbo med mamma och mormor. Kikade in på Media markt och även in på Expert för att hämta ut min kamera som varit på lagning sen mitten av juli.. xD haha. Förbi ica maxi på hemvägen, lite godis, mums! Annars har jag suttit här resten av tiden.. Kollat på bilder och valt ut några, lagt ut på facebook. :) Najs! Skönt att ha det överstökat. Men nu händer det inte så mycket alls här.. först tänkte jag kolla på Notting Hill som går på 3an nu, men tror inte min tv fungerar så bra.. Suck! Jag tror jag ska fylla i lite viktiga saker i min kalender och i mobilen istället, det låter som en bra idé.. ;D

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback