Life is a cabaret!

2010-09-13 @ 22:59:08
Dags att bomma igen här nu.. Tidigare ikväll här så var jag till Gävle och dansade lite jazz igen. Gud vad roligt det är! Jag gillar det mer och mer för varje gång.. Gick igenom piruetter igen och lite andra typiska jazzsteg, roligt. Och la även på ännu mer på koreografin, superkul! Lisa, läraren,  är asgrym på att dansa och är en riktigt trevlig tjej. Hon är bara så sprudlande glad hela tiden, det smittas av på oss andra. Underbart! Jag trivs verkligen och det är så kul att få dansa.. :D Lycka! Sedan jag kom hem så har jag kollat på Ensam mamma söker, igen, jag missade en snutt förra gången. Chips och saft till det, mums! Men nu har jag inget att göra och ska därför stänga ner här och lägga mig istället..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback