Lite snabbt..

2010-09-16 @ 17:32:38
Klockan ringde runt sex-tiden imorse, trött eller vadå.. Kom upp strax innan halv sju och klädde bara på mig för att sedan bege sig ut i bilen. Skjutsade mamma till Gävle, efter det så brummade jag hemåt igen. Hemma strax efter halv åtta igen och tänkte då först att jag skulle lägga mig igen.. Men jag orkade inte riktigt det. Det blev datorn istället. När det blev "normal" tid för att gå upp så duschade jag, åt frukost och fixade mig lite. Ut med musbus en sväng runt lunch-tid också. Sanela ringde så pratade lite med henne med, om uppvisningen. Tydligen ska vi gå modevisning först och i slutet på den typ så ska vi dansa, haha. Spännande! Men vi ska i alla fall repa lite på lördagförmiddag, plus att vi ska få ihop nåt dansaerobics-aktigt också. :) Och nu på eftermiddagen här så åkte jag till Valbo köpis för att kolla om DinSko hade fått in ett par skor jag ville ha, fanns dock inte i min storlek, men hörde i kassan när en annan frågade om just den storleken och att det fanns nån enstaka i Gävle, så dit åkte jag.. Skorna fanns och jag köpte dem såklart, najs! Det kom ett spöregn när jag skulle till bilen så fick stå under ett tak ett tag men tröttnade och tog mig till bilen i regnet. Brummade hemåt, och det är inte roligt att köra i regn, man ser inte så värst bra va.. Kom hem för en timme sen ungefär, mormor kom hit strax efter det och då blev det fika, mums! Och nu har jag hamnat här igen då... :) Ska hem till pappa och äta om en timme, så får se vad jag ska hitta på nu innan då..

Pusshej!


skorna..


Kommentarer
Postat av: Mika

vad gav du för kängorna? Ganska exakt sådana jag är ute efter! VILL HA!

2010-09-17 @ 17:47:11
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback