Livet är underbart!

2010-09-22 @ 23:00:21
Jag är tröttare än tröttast alltså... Det är galet, haha. Skolan idag på eftermiddagen, en lite onödig föreläsning. Det som de skulle föreläsa om, kom de sista fem minutrarna, hm. Bussen hemåt, en sväng på stan.. Köpte nagellack och ögonskugga, haha. En korv med bröd fick det bli med.. Raka vägen till badet. Gympa strax efter fem-tiden. Roligt men jobbigt! Latinzumba efter det, haha, roligt roligt. Flumm med Sanela, eller fnittriga var vi i alla fall. Men vi körde på som fan.. Dansrep efter det, då var klockan kvart i åtta.. Puh! Gick igenom allithopa, och det gick la bra.. Mycket flumm blir det när man är trött... Jag och S hade i alla fall superkul, övertrötta som vi var.. Herregud, underbart! Vid halv tio lämnade vi badet, pratade lite mer med S och cyklade sedan hemåt. Strax innan tio var jag hemma, lite mer mat i magen har jag fått.. Najs!

Nu sitter jag här och jag ska faktiskt stänga ner på en gång, jag orkar inte sitta här. Min kropp är alldeles slut. Kommer somna gott i alla fall.. :) Hörs mera imorgon!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback