Min dag lite kort..

2010-09-06 @ 21:25:27
Hemma för dagen, om jag inte ska iväg och möta upp A-K nånstans. :) Kom nyligen hem från Gävle, har varit iväg och dansat idag igen. :D Jazz denna gång, vi la på lite mer på koreografin och gud vad kul det är! Och vi fick börja med piruetter idag också, haha, men det gick faktiskt bra. Jag går ju kursen för att lära mig grunderna ju. Vi fick även lära oss en uppvärmningskoreografi som vi ska köra varje gång, med eller utan läraren. Najs! Sjuktkul är det i alla fall, och jag börjar ångra lite att jag inte valde fler kurser direkt, men pengarna fanns ju inte. :/. Tidigare idag så fick jag hämta min kurslitteratur också, det kändes gött. Men inte blev det något plugg för det, jag får börja imorgon. :)

Nu sitter jag mest här och väntar på att A-K ska höra av sig, så jag vet om hon kommer hit direkt eller om jag ska möta henne nånstans. :) Och kring tio-tiden så kommer en klassis från CVL hit och köper en bok av mig, najs! Så lite kvar på dagen att göra, och äta måste jag också. Det hinner vi sen. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback