Mysig dag!

2010-09-23 @ 17:33:37
Hemma för dagen... I förmiddags så ringde Sanela och undrade om vi skulle ses senare, eller vi hade typ halvbestämt det redan igår. Men ja, jag fixade mig och trallade hem till S vid halv två-tiden. Vi var iväg till Team sportia och testade lite kläder och pratade där. :) Sedan kikade vi runt lite till överallt på stan.. Mysigt att bara umgås lite, det var väldigt länge sen.. ♥ Strax efter fyra så var vi hemma hos S och sa hejdå där.. Mamma och syster hämtade mig och vi åkte en sväng till mormor och fikade lite. Mums! Och vi kom väl hem för typ en halvtimme sedan.. Jag hamnade här direkt, suck! Får se vad som händer nu..

Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Mika

snygging! Saknar dig massor!!! telefåna nån dag kanske? <3

2010-09-23 @ 22:46:56
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback