Mysig kväll!

2010-09-26 @ 01:00:59
Jag är fortfarande vaken här, fast jag var så otroligt trött när jag kom hem tidigare.. Inte lika trött längre, men jag ska nog ändå släcka ner och sova lite..

Jag har spenderat min kväll nere i vardagsrummet framför tvn och datorn. Ensam hemma också, bara jag och musbus här. :) Jag kollade på Här är ditt liv vid åtta-tiden, en viss fröken Aldén dök upp och sjöng lite fint. ♥ Mys! Och sedan dess har jag pratat massa med fina Emelie på fb-chatten, fram till halv ett ungefär.. Åh, underbara vän! Tack för kvällen! ♥ Och jag har även kollat massa på tv.. Jag såg slutet på När Harry träffade Sally, har sett den förut och den är bra! Även A guy thing, hade inte sett den förut men den var också riktigt bra! Så, ja, det blev en riktigt tv- och datorkväll.. Mysigt ibland! :)

Nu lyssnar jag på fantastiska Aldén här och funderar på att röra mig uppåt till sängen.. Det låter faktiskt bra det, ska upp tidigt imorgon och försöka få nå plugg gjort.. måste ju typ! Så, hörs mera imorgon! :)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie Paulsson

superfin bild älskling!

& tack själv, du är såå mysig <3

2010-09-26 @ 11:29:12
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback