Natti säger vi här!

2010-09-08 @ 23:00:48
Jag kom tyvärr inte igenom hela min lista för dagens planer, haha. Skolan och träning, check! Påbörjat uppgiften i alla fall, check! Men bilder och bloggandet har jag inte kommit nån vart med, så det får vi fixa imorgon. :) Antingen ska jag kika lite mer på uppgiften nu eller så släcker jag ner helt och hållet och fortsätter imorgon.. Det senare alternativet låter bäst, jag är lite trött va.. Så då lär jag plugga imorgon, verkligen ett måste.. Beroende på hur det går så får vi se om jag åker in på föreläsningen imorgon eller inte. :) Måste även förbi pappa och skriva ut massa papper och uppgifter som jag inte kunnat haft med mig på föreläsningarna pga att vi inte äger nån skrivare här hemma, suck! Så det måste fixas! Bilder och blogginlägg också. Annars är det inge mer viktigt så... Skönt!

Nej, som sagt, jag släcker ner nu och får plugga vidare imorgon. Hoppas få klart uppgiften då, eller jag måste ju typ.. Tagga plugg imorgon nu!!!

Godnatt!


gulle-mus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback