Nu kör vi!

2010-09-23 @ 18:45:11

Snodde en lista från Mika! :)

10 FAVORITER
Färg: Rosa, ljusgul..
Mat: Kyckling o ris. Kött o pommes.
Band: Alcazar?!
Film: Heartbreak hotel, Mamma Mia!, Föräldrafällan, Livet är en schlager, Pretty Woman..
Bok: -
Sport: DANS!
Årstid: Sommar.
Veckodag: Måndag. Just nu i alla fall.
Glassmak: Choklad.
Tid på dygnet: Antingen väldigt tidigt eller väldigt sent.

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Trött men glad.
Smak: Fiskpinnar, nyligen ätit det. xD
Kläder: Mjukisbyxor och turkos tunika.
Bakgrund: Inget... tyst.
Nagellack: Ljusgult.
Tid: 18:43.
Omgivning: Mitt rum.
Irritationsobjekt: Tröttheten. xD
 
6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Öhm, det har jag kanske.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Nej.
Varit med på tv: Yes, ofcourse!
Kysst någon du inte känner: Öhm, tror inte det.
 
3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Emelie, Päivi..
Du tycker om: De som finns i mitt liv. ♥
Du inte gillar: Hm, finns säkert någon.
 
2 VAL
Kaffe eller te: Inget.
Vår eller höst: Vår kanske.

1 ÖNSKAN

Att slippa vara så sjuuukt trött hela tiden..


Kommentarer
Postat av: Emelie Paulsson

Menar du mig hun? ;o

eller har du en annan mystisk emelie gömd någonstans? (a)

2010-09-23 @ 19:04:34
URL: http://withoutgrace.blogg.se/
Postat av: Emelie Paulsson

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!

jag dör!

får tår i ögat och allt sånt!

jag saknar dig så galet mycket :( så det gör ont!

2010-09-24 @ 21:53:12
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback