Ny vecka..

2010-09-27 @ 00:24:32
Det blev donken-mat här hemma strax innan åtta-tiden. Sedan började Ensam mamma söker, åh det är ju så bra! Haha, enda programmet jag följer på tv just nu ju. :) Efter det så pratade jag massa med Mika, ungefär två timmar, myyysigt! Sen dess så har jag fixat och lagt över bilder på externa hårddisken.. Ätit lite äpple och banan. Kikat runt här.. Och nu ska ni få min veckoplanering här!

My week;
Måndag: Plugga! Jazz 19.10.
Tisdag: Ledarskap 13-15. Step/styrka 17. Plugga!
Onsdag: Tandläkarn 8. Ledarskap 9-12. Plugga! Inlämning av bokföringsuppgift.
Torsdag: Begravning...
Fredag: Plugga! Inlämning av teorireflektion4.
Lördag: Träningskonvent i Bollnäs med folk från badet 8-17.
Söndag: Slappa.. Ensam mamma söker på tv!

Mycket plugg denna vecka som ska hinnas med, vet inte hur men på nåt vis kanske det går... Mycket träning också, i alla fall i början av veckan.. Veckan blir liksom lugnare och lugnare ju längre mot helgen vi kommer.. Det kanske blir bra tillslut. :) Men nu ska jag i alla fall släcka ner här och sova lite.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mika

Saknar dig massor, hjärtat! <3

2010-09-27 @ 17:51:43
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback