Relight my fire..

2010-09-09 @ 22:35:01
Klockan tickar på här.. Jag var iväg en sväng till Rosengården med mamma tidigare, det var mysigt att se gammelmormor, trots att hon är väldigt svag nu.. Åh! Efter ungefär en timme där så tog jag mig hemåt.. Kom iväg till pappa en sväng också, skrev ut massa papper, haha. Det blev en del, men det var lika bra ju. :) Sedan blev det Idol och lite donken-mat med mamma innan det. Sedan placerade jag mig här, och har inte gjort ett skit typ.. Messat lite med A-K, ändrade planer.. Hon kommer inte hit imorgon, hon kunde inte, men vi ska i alla fall ses på lördag. :) ♥ Myys! Har fixat med lite bilder här nu, men jag gav upp, det är så många ju.. Jag tror jag ska försöka mig på uppgiften som ska in imorgon, suck! Det går inte bra alls... Jag tänkte i alla fall säga godnatt här så hörs vi imorgon igen..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback