Sånt är livet..

2010-09-27 @ 21:45:09
Nu har jag hamnat här vid min kära dator igen... Skönt! :) Imorse vaknade jag av ett sms från chefen på badet, naaajs! Det var bra besked.. :) hihi. Jag kunde åka med henne och resten till Bollnäs i helgen, ett träningskonvent där som jag anmälde mig till idag också. :) Så kul! Ringde även upp henne och pratade lite, och strax därefter så ringde Sanela.. Haha, då hade hon fått reda på att jag skulle med, trevligt! Mamma skjutsade ner mig till pappa i eftermiddags också, så jag kunde skriva ut pappren till praktikfallet i externredovisningskursen.. Som jag även försökte göra lite på sen, galet vad svårt det är att bokföra.. haha.. Men det går nog tillslut! Åt lite snabbt vid sex-tiden och sedan skjutsade mamma mig till bussen mot Gävle...

Strax efter sju-tiden så var det dags för lite jazz.. :D Åh, så underbart roligt! Uppvärmningsdansen är så härlig! Gick igenom kroppen efter det.. Och sedan blev det massa dans.. Åh, jag älskar det! Vi la på massa nya steg också, härligt! Jag och en annan tjej hade väldigt roligt.. Timmen går alldeles för fort alltså!! Buss hem sedan, fick sällskap av Ulrika på bussen, trevligt. Mamma hämtade mig och nu är jag här...

Ska kolla på The ugly truth nu, med lite glass och riven choklad. Mums!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback