Slut på veckan!

2010-09-05 @ 22:30:05
Klockan är inte så värst mycket men jag är faktiskt jättetrött. Så jag tror att jag ska göra en tidig kväller här.. Eller i alla fall bara släcka ner här och lägga mig. Lyssna på musik eller nåt. :) Det låter som en toppen idé! Och jag får inte glömma min söndagsbloggs-grej... ;D haha.

Veckan...
Måndag: Jazz 19.10. A-K kommer hit och sover! ♥
Tisdag: Externredovisning 13.15-16. Step/styrka 17.
Onsdag: Externredovisning 13.15-16. Plugga! Latinzumba 18.30.
Torsdag: Ledarskap 13-16. Plugga!
Fredag: Inlämning av teorireflektion1.
Lördag: Inget planerat.
Söndag: Inget planerat.

Ganska lugnt. Hoppas få mina kursböcker i veckan så jag kan fixa uppgiften som ska in på fredag, haha. Det vore väldigt skönt alltså. Tre föreläsningar består veckan av, ganska slappt faktiskt. Två träningstillfällen, för få men det blir bättring på det längre fram. :) Och A-K kommer hit imorgon, för några timmar men ändå! :D Helgen är otroligt slapp, inget alls planerat.. Den får bli som den blir... :)

Nu; Sängen!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback