Söndagsblogg!

2010-09-12 @ 22:05:52
Inte mycket alls har hänt sedan sist. Fått några rader skrivna på en uppgift som ska in nästa vecka. :) Jag har även kollat på Ensam mamma söker, det var roligt! Det kommer jag nog kolla på flera gånger.. Och nu kollar jag såklart på Mamma Mia!, fast på dvdn, hahah. Vet att den går på tv nu, men min tv är så konstig här så det fick bli filmen, haha. Den är så braaa! :D Efter den så ska jag faktiskt ta och sova lite.. Men först är det dags för den obligatoriska veckoplaneringen...

Måndag: Hälsa på på CVL! Plugga! Jazz 19.10.
Tisdag: Plugga! Step/styrka 17. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Ledarskap 9-12. Externredovisning 13.15-16. Gympa 17.10. Latinzumba 18.30.
Torsdag: Valbo en sväng. Plugga!
Fredag: Ledarskap 13-16/AfroPower 15.45. Inlämning av teorireflektion2. Box 17.
Lördag: Slappa..
Söndag: Dance&gym-shop kommer till Kulturskolan i Gävle 13-16. Plugga!

Åh, vilken underbar vecka jag har framför mig. Herregud! Två-tre föreläsningar, det är najs! Sedan är det massa träning, det är nu höstschemat sätter fart.. Som det ser ut nu så är det fem pass på badet som gäller, jag hoppas hinna hem till gympan på onsdagen, annars får jag skippa den denna vecka. Och blir det ingen föreläsning på fredag så ska jag på afropower där, men det visar sig. :) Åh, underbara vecka! Helgen blir slapp som det ser ut nu i alla fall!

Dags att koncentrera sig på filmen igen..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback