Uppe med tuppen!

2010-09-07 @ 08:55:40
Nu har A-K åkt och jobbat igen, hon blev hämtad strax efter åtta-tiden här. Men vi har haft väldigt mysigt och bara pratat massa.. :D Underbart! Så mysigt att ses igen! ♥ Kanske ska träffas till helgen också när hon jobbar, hoppas på det! Nu gör jag inte så värst mycket. Frukosten är äten, jag är duschad och klar. Sitter mest och väntar på att klockan ska gå, haha. Jag börjar inte min lektion förrän vid 13.15, hahahah. Men jag åker in kring lunch ändå, lär hitta parkering och så.. Blir tvungen att ta bilen idag för att hinna hem till min träning vid fem, jag slutar ju vid fyra ju..Men det blir nog bra. :)

Nej, nåt måste jag hitta på innan jag somnar igen!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mika

men mys! <3

2010-09-07 @ 14:59:25
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback