Snart är helgen över..

2010-09-19 @ 18:34:58
Jag har inte så mycket att säga om denna dag, för jag har inte gjort så mycket. Pratat med lite vänner på msn, mys! Och även försökt pluggat lite, inne på tredje teorireflektionen nu. Inte lätt alls, men lite har jag skrivit, det känns skönt. :) Får se om jag får nåt mer gjort ikväll, hm.. Annars blir kvällen lugn med massa tv-tittande.. :) Helgen börjar lida mot sitt slut också, imorgon är det ny vecka igen. Yay!

Kommande veckan...
Måndag: Plugga! Jazz 19.10.
Tisdag: Dansrep 12.45. Plugga! Step/styrka 17. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Ledarskap 13-15. Gympa 17.10. Latinzumba 18.30. Dansrep 19.45.
Torsdag: Externredovisning 9.15-12. Plugga!
Fredag: Provning av kläder inför modevisningen. Plugga! Inlämning av teorireflektion3.
Lördag: Modevisning + dans på krysset, Stora träffen på stan!
Söndag: Plugga, plugga, plugga... Ensam mamma söker på tv!

Åh, ännu en underbar vecka framför mig. Två föreläsningar, men massa plugg ska hinnas med. Hur vet jag inte, haha. Mycket träning och dans, helt fantastiskt! Allt avslutas med en modevisning + dans på krysset här i Sandviken. Stora träffen till helgen, så det händer massa i stan.. Det ska bli superkul! :D Och sedan en lugn söndag med plugg och skit.. xD haha...

Nu ska jag faktiskt kika runt lite på datorn innan det är dags för lite mat, bingo-spel och sedan Ensam mamma söker. Yes, najs kväll! :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback