Just daaance!

2010-09-05 @ 18:48:05
Uppe och hoppade nån gång runt åtta-tiden. Trött som bara den ju. Duschade, åt lite frukost och fixade mig. :) Mamma skjutsade mig in till Gävle, till Nynäshallen/plan, där vi skulle ha ett sista rep innan invigningen av stortorget skulle gå av stapeln. Det fylldes på med folk och strax efter tio-tiden så trallade vi bort till en annan gräsplätt för planen där var upptagen, haha. Pratade lite grann med Benke om summercamp och lite sånt då, naaajs! Han är ju så trevlig ju! :) Vi repade en timme ungefär, och det gick bara bra. Benke ringde Salem, pratade lite och nämnde att vi var runt 200-300(!) dansare och ville få tag på låtlistan så vi skulle få veta när vi skulle dansa.. xD Låt nummer 8 var det dags, 4 o´clock! Så låten innan skulle vi ha intagit våra startplatser, haha. Jag och två till drog in till stan igen, åt lite pizza inne i gallerian och sedan snurrade vi mest runt på stan. Det var massa dansuppträdanden på scenen från olika dansskolor, kul! Och det blev såklart försenat också, en halvtimme ungefär. Innan Salem Al Fakir skulle ha sin konsert, så invigde de alltihop och släppte ut ballonger och grejs.. Shiit vad mycket folk det var där då, hela torget var fullt alltså. Ojoj! Tillslut så började Salem i alla fall och vi höll mest koll på hur många låtar han hade sjungit och så.. Vi intog våra platser, och tonerna till 4 o´clock började.. Första delen av gruppen dansade på torget framför scenen, eller rättare sagt försökte i alla fall. xD Vårat led med dansare gick in under refrängen och började dansa efter den. Helvete vad folk, vi fick inte de placeringar vi skulle ha för allt folk stod i vägen och vägrade flytta sig.. Så vi fick köra på där vi hamnade helt enkelt. Det var sååå sjuktkul alltså, herregud! :D De måste ha sett galet ut ju, haha, men slutet blev så jävla bra. Vi skulle gå runt i ring och alla skulle samlas ihop och gå ner mot marken och sedan hoppa upp i olika etapper, SÅ SNYGGT! :D Sedan var det bara skutta runt till låten var slut typ... iiihi!
Jag älskar att dansa va!




Påväg därifrån så hittade jag Marie med barnen. Mycket trevligt, så jag pratade med dem lite.. De skulle typ åka hem direkt så jag fick åka med dem, tack. :) Massa prat i bilen, så himla kul att ha kontakten kvar efter CVL-tiden och att vi både går på högskolan nu. :) hihi. Kom hem strax efter halv fem-tiden här, då var släkten kvar fortfarande. Min syster fyller år idag, grattis syster! ♥ Så det blev fika och lite prat med dem, mysigt! Sedan hamnade jag här... Lyssnar på musik och inte så mycket mer nu. :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mika

fytusan vad ballt och roligt! UNDERBART! :D <3

2010-09-06 @ 19:45:12
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback