Äntligen!

2011-08-28 @ 20:36:39
Nu börjar äntligen terminen på Ackes igen. Woho! Idag och veckan som kommer är en Prova-på-vecka. Så sjukt kul! Så nu ikväll här så har jag varit iväg på zumba. Åh, jag bara måste fortsätta på detta ju! Så galet roligt! Skönt att det är i Sandviken också, lite jobbigt att det är på söndagar menmen.. Jag måste gå på detta!

Imorgon ska jag testa på Street nyb., Street forts., Jazz forts/övade och Lyrisk jazz forts/övade. Ihiii, längtar! Jazzen ska jag gå i alla fall och jag hoppas att lyrisk inte är alltför svårt för den vill jag gärna gå också. Street får vi se hur det blir, vet inte om jag har råd alls. Och på torsdag ska jag testa på Ragga forts/övade och Latin mix övade. Här är jag så sugen på båda två, så jag håller tummarna för att de är roliga. :)

Ja, så jag har 6 dansklasser framför mig nästa vecka. Lycka! Så får vi se sen vilka jag fortsätter på... :) Dansa, dansa, dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback