HEMMA för stunden!

2011-08-07 @ 01:46:07
Ja, jag är hemma nu i alla fall. Rullade in med bussen här i Sandviken vid halv tolv. Så otroligt tråkigt att lämna alla i Stockholm ju, ikväll också. Gaah! Jag har haft det helt underbart under denna veckan och helgen innan. Visst har det funnits grejer som jag skulle velat ha gjort lite annorlunda och ibland har jag bara haft tanken/känslan, vad gör jag här egentligen?! Men i överlag så har det varit superbra. :) Skönt att hänga med gänget igen, trots att vi nästan aldrig varit hela gänget samlat.. Men jag älskar er ändå va! ♥ Och träffat nya vänner också, Mikas vänner Ronija och Emma. Så underbara ju! Hängt med Jennifer och Anna lite också.. ♥ Och träffat massa underbara människor, lovely! Jag lovar att jag ska blogga om allt när jag är hemma ordentligt!

Nu sitter jag då här.. Sedan jag kom hem så har jag hunnit med en del. Ätit. Packat upp Sthlmsväskan. Packat till Rhodos. Duschat. Tvättat bort sminket. Betalat räkning. Lagt in bilder från kameran. Även från usb-minnen. Hm, sen har jag inte hunnit mer.. Jag ska fixa lite plugg också innan det är dags att åka.. :)

Här är jag för stunden.. ;D

Kommentarer
Postat av: Mika

älskar dig, jättemycket <3

2011-08-09 @ 11:41:45
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback