Listan avklarad..

2011-08-26 @ 20:55:04
Jag sitter nu här och trycker. Kollar på Finding Neverland som går på tvn, den är bra! Tidigare idag så cyklade jag till stan för att fylla på busskortet, så det är gjort till imorgon. Väldigt snygg klädsel också, mjukisbyxor och sandaler, yeah! Promenad x2 har det blivit med musbus också. Fört över pengar till syster och J, börjar bli fattig här.. ;D Efter mamma slutade jobbet vid tre så åkte vi till Valbo köpis en sväng, jag hittade dock inget.. Sen jag kommit hem så har jag fixat lite grann, mailat och messat med folk. Najs! Spånat lite på en ny header också, åh det kommer bli så bra om jag får till det alltså.. :) Juste, jag beställde kurslitteratur också. Hjälp vad dyrt det är.. En av böckerna var lagboken, HAHA. Spännande! Jag börjar komma nån vart med Sthlmsinläggen också, så snart dyker de upp sakta men säkert.. Yay!

Nu ska jag ta tag i plugget också, det sista som är kvar på min lista! Åh, det har funkat bra med listan idag.. Jag tror jag ska fortsätta med dessa listor, jag gillar dem! ...Och nu börjar filmen igen också.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback