Omtentan gjord!

2011-08-27 @ 12:55:14
Jag kom iväg imorse, puh! Halv åtta-bussen in till Gävle och Högskolan. Sanna plockade upp mig längs vägen och vi satt och pratade lite innan tentan.. Vi tycker båda att det är svårt att plugga på till marknadsföringen, för vi tycker redan att vi kan det viktiga, hm.. haha, kul i alla fall. Vid nio-tiden var det dags för tentan.. Jag skrev och jag skrev.. Strax innan elva så lämnade vi in tentan och var klaaar.. Och pratade lite efteråt också. :) Det får aldrig kännas bra att lämna en tenta-sal, haha. Alltid ska det vara nåt som gick åt skogen. Idag var det ett ord som jag aldrig hört förut och en grej som jag har sett men tänkt att det där är inget viktigt. Hm. Men jag skrev på allt det andra och hoppas för allt i världen att jag blir godkänd nu. Skrev tillochmed 2,5 A4-sidor på sista frågan, puh! Nu är det bara att vänta, typ 2-3 veckor, innan man får reda på resultatet.

Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback