Gah!

2011-08-24 @ 15:09:08
Jag önskar att jag kunde ta tag i skolan mer.. Jag vill verkligen men orkar inte. Det tar emot hela tiden. Hoppade över en omtenta idag för att jag kände att det var ingen idé att åka in och skriva den när jag inte hade pluggat nåt och knappt kommer ihåg vad kursen handlar om.. Men det känns samtidigt så jävla dumt gjort, jag har vetat att den tentan skulle komma men jag har inte orkat satt mig ner och läst på.. Har bara skjutit på det och sen blev det inte av. FAN! Har en omtenta till på lördag och den ska jag plugga till i alla fall... Sen börjar det en ny kurs på måndag och jag ska verkligen försöka hänga med från början här. Måste! Och sedan försöka klara av de kurser som jag har kvar under terminens gång. De som går i alla fall..

Det blir en jobbig höst, men jag måste verkligen komma igång och kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag hejar på dig vännen, det vet du att vi gör allihopa! du kommer fixa det här!! Jag tror stenhårt på dig, du vet att du kan, ge fan på att du ska klara det!!!



kärlek! <3

2011-08-24 @ 15:58:16
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback