29/7 - Anländer till Stockholm.

2011-08-27 @ 16:40:57
Bussen åkte från viken strax efter 11-tiden och det gick segt att åka ju.. Lyssnade på musik typ hela vägen. Framme i Stockholm vid två-tiden typ och tog direkt tunnelbanan till Slussen. Messade med Jennifer och skulle möta upp henne där typ en timme senare.. Så jag stod och kollade ut över vattnet, åh! Det var så skönt att se staden igen. Staden jag älskar. Hade inte varit i huvudstaden sen i april så det kändes så bra att vara där. Det var liksom kul att åka tunnelbana igen, då kan ni förstå att jag saknat staden.. Det var i alla fall varmt och lite blåsigt där, men jag var glad ändå! Jennifer kom och det var så kul att ses igen! :D ♥ Och vi tog bussen hem till henne direkt så jag kunde lämna av min resväska och sådära. Vi tog oss ut igen, mot centralen och ut på stan. Mot plattan för Sarah Dawn Finer skulle sjunga på en minnescermoni för att hedra Norge.. Så vi stod där en stund, massor av folk hade samlats.. Lyssnade på Sarah, några som höll tal och sedan sjöng även Laleh. Efter en stund så blev vi så hungriga så vi begav oss iväg till kungshallarna. Gottigott! Sedan tänkte vi möta upp Annika på centralen runt halv sju-sju-tiden, men hon ringde och hon var fast i Flen. Det var nå krångel, och hon visste inte när de skulle åka iväg igen så vi tog oss hemåt.. Väl hemma så kollade vi lite på tv och så, för att sedan nån gång efter halv tio åka och hämta upp Annika när hon anlände. :) Så kul att se dig igen också! ♥ In på donken för lite mat, vi tog även strips också. Sedan bussen tillbaks.. Då slog vi oss ner i vardagsrummet och kollade på film, Trassel. Väldigt bra film faktiskt. Sedan var vi trötta så vi fixade oss och godnattade för kvällen/natten..






Kommentarer
Postat av: Jennifer

Säger bara: Skooogar!

Mysig dag det var :-) Kram!

2011-08-27 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback