Ge mig vecka 4!

2011-12-23 @ 16:06:06
Ja, idag har jag anmält mig till vårens danskurser. IIIHI! Allt börjar den 22jan.. och en prova på-vecka gäller sen vecka 4. Oj, vad jag längtar! Jag kan inte bestämma mig för vilka kurser jag ska gå än och jag vet inte hur många jag har råd med. Så jag anmälde mig till alla som jag var intresserade av och får testa på under första veckan och bestämma mig helt då.. :D

Och dessa kurser är jag anmäld till...
- Street forts. dansade förra terminen.
- Jazz övade. dansade förra terminen.
- Contemporary jazz forts/övade. aldrig dansat.
- Streetjazz övade. aldrig dansat.
- Feminin vibe nyb/forts. aldrig dansat.
- Latino övade. dansade förra terminen.
- Jazz varieté övade. aldrig dansat.
- Modern nyb/forts. aldrig dansat.
- Jazzfunk nyb/forts. aldrig dansat.

Det blev några kurser som sagt... och jag tror att jag kommer få det ASSVÅRT att bestämma mig för några bara. Kan inte dansa allt, hur mycket jag än skulle vilja göra det.. men det blir alldeles för dyrt! Så, jag ska försöka välja. Två kurser är jag ganska så säker på redan och det är jazzen och latinon. :) Men de andra får vi se... spännande! Ge mig vecka 4 nu, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback