Julafton över!

2011-12-25 @ 01:10:27
Jag är hemma här nu, kom hem strax efter 12 här. En väldigt lång dag har det varit. Började dagen med att åka ut till farmor med pappa och syster runt halv elva-tiden typ. :) Där blev det mat, prat och utdelning av kuvert med pengar, haha.. Pappa skjutsade oss sedan till mormor och Birger där mamma var också. Kalle Anka klockan 15, tradition! ♥ Jag älskar det och det är så roligt att se ju! Efter det så blev det mat, igen.. Mätta blev vi i alla fall! Danne kom här nån gång med.. Och därefter så var det julklappsöppning. Massor av grejer fick vi, najs! Tack allihopa! Sedan fikade vi massa och kollade på tv. Ella den förtrollade och O helga natt. Efter det så åkte vi iväg till vår moster och alla kusiner som var där. Vi var la runt 20pers typ.. Hängt där hela kvällen, innan jag fick skjuts av mamma hem.. :) En trevlig julafton har det varit.. Lång bara och jag är trött va!

Just nu: Kollar på Mysteriet på Greveholm som jag fick i julklapp bl.a.. :D Bilder kommer på julklapparna imorgon typ. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback