Julhelgen är över!

2011-12-26 @ 22:04:30
Det var storm här inatt. Herregud! Trodde väggarna skulle blåsa bort ett tag, haha.. Galet vad det blåste! Och när man vaknade idag så var det typ vindstilla, halvblå himmel och solen sken. Haha, fiint! Slökollade på Madicken när jag vaknade, de gick på tv. :) Så himla mysigt! Hade sen väldigt tråkigt och ville iväg till Valbo.. Messade kusinen och frågade om hon ville åka en sväng och kika in mellandagsrean, och det ville hon.. Så när Sofia slutade jobbet så hämtade hon upp mig.. :) Mycket folk var det där.. Vi kikade runt överallt, men jag hittade inget. Som vanligt när jag har mycket pengar.. Här ikväll blev det tacos med mamma och kollade på Victoria's Secret Fashion Show. Så snyggt! Nu gör jag inte mycket alls... funderar på om jag ska söndagsblogga en dag senare här, det händer ju inte så mycket men ändå..

Måndag: idag, berättade jag om här ovanför..
Tisdag: Fika med Lisa, Gävle..
Onsdag: Fika med Sofia, Viken..
Torsdag: Inget planerat.. än.
Fredag: Inget planerat.. än.
Lördag: NYÅR!
Söndag:
Dejta tvn, typ!

En ganska så tom vecka, verkligen. Så tråkigt, men jag försöker fylla den liksom! Två fikastunder är inplanerat i alla fall.. Ska bli väldigt kul att träffa både Lisa och Sofia utanför danslokalerna. :) Sedan får vi se vad som händer mer i veckan.. Sugen på bio och kanske besöka mellandagsrean igen.. Får se, jag fyller på veckan allt eftersom här, om det tillkommer något. :)

Nu ska jag kika lite på Bones.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi kommer sakna dig! <3

2011-12-28 @ 13:24:33
URL: http://jenniedorotea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback