Sandvikens uppvisning!

2011-12-11 @ 17:39:15
Jag var iväg till Folkets hus på eftermiddagen här och kikade på Ackes uppvisning tillsammans med kusiner och moster. :) Det var trevligt! Pratade lite med Irina och Vahidin innan också. :) Klockan 15 så var det dags... Kändes lite konstigt att bara sitta och kolla på liksom.. Gud så jag ville upp och dansa! Alla var grymma och det var kul att kolla på allihopa. Och Ida är grym, det är hon som haft alla grupper i S-viken, så snygga koreografier ju! :D Så kul att se alltihopa, från publikhållet liksom. :) Efteråt så införskaffade jag mig en Ackes-tröja, så snygg och skön ju! Fick sedan skjuts hem..




Och jag ska blogga om gårdagen snart också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback