All day long..

2011-01-18 @ 22:47:27
Jag har knappt suttit här på hela dagen, så nu är det på tiden att blogga om dagen. Åkte tidigt in till högskolan, det var dags för tenta vid nio-tiden i ekonomisk styrning och analys.. Galet vad svårt det var, så det gick inge bra.. Skulle träfffa gruppen vid två-tiden men alla blev klara tidigare och vi träffades redan vid halv ett-tiden. Skönt! Vi fixade med vår presentation till imorgon och fixade en opposition på ett annat PM. Det gick fort och vi var klara starx efter två-tiden.. Bussen hemåt, och åt lite grann.. Packade väskan och drog iväg till badet. Äntligen var det dags för lite träning. Älskade step/styrka-passet vid fem-tiden. :D Tydligen hade jag varit saknad där också, haha, gulligt. Körde nytt program och det var jobbigt, men galet roligt! Också körde jag styrkepasset efteråt, lika bra att köra på på en gång.. :D Otroligt jobbigt, men jag klarade mig igenom det. Snacka om att jag kommer få träningsvärk imorgon, haha.. Efteråt så pratade jag med Päivi och trallade sedan hem.. Lite mackor och tv fick kvällen bjuda på. :) Bones och Sommar i Sverige. Brabra!

Nu gör jag inte så mycket alls och jag ska faktiskt ta och sova lite.. Ska in till högskolan imorgon igen, det är dags för vårat PM-seminarium då. :) Men först ska jag kika igenom de andras arbeten.. Hörs imorgon!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback